Nákupný košík

Zákaznícka linka: +421 948 575 969 (Po – Pia: 9:00 – 17:00)

Často

kladené otázky

Doručenie

Nakoľko sa naše sedacie súpravy vyrábajú podľa vami zadaných parametrov, doručenie sedacej súpravy trvá zväčša 20 až 24 týždňov od potvrdenia objednávky.

Rozvoz sedačiek realizujeme vlastnými autami v pracovné dni v čase od 6:00 až do 22:00. O doručení vás budeme informovať minimálne 48 hodín predom buď SMS správou, emailom alebo telefonicky. Deň doručenia je záväzný, konkrétna hodina je ale orientačná a môže sa zmeniť vplyvom nepredvídateľných udalostí, ako je napríklad zlá dopravná situácia, nepriaznivé počasie a podobne.

Vzhľadom na náš rozvozový harmonogram nie je vždy možné splniť požiadavku zákazníkov na konkrétnu hodinu dodania. Je nutné už dopredu počítať s tým, že vám tovar môžeme doviezť v ktorúkoľvek dennú alebo večernú hodinu.

Áno, tovar môže prevziať ktokoľvek na uvedenej adrese dodania, pokiaľ ho o doručení vopred oboznámite. V prípade platby na dobierku, prosíme, nezabudnite na to, že pri prebratí je potrebné uhradiť požadovanú sumu v hotovosti.

Sedacie súpravy doručujeme rozložené na niekoľko kusov. Každý kus je samostatne zabalený v ochrannej fólii, ktorá ho chráni pred poškodením. Po doručení je potrebné, aby ste sedačku zložili. Skladanie je veľmi jednoduché a rýchle.

Vynášky do bytu nezabezpečujeme. Vodič vám za vašej asistencie pomôže časti sedacej súpravy vyniesť po prvé zamknuté dvere pred vchod domu alebo bytu, maximálne však 10 metrov od vozidla. Vynášku do bytu je potrebné zabezpečiť si individuálne.

Platba
Za tovar sa dá platiť dvomi spôsobmi:
  • Platba prevodom na účet: Pokiaľ nechcete manipulovať s hotovosťou, za sedaciu súpravu môžete zaplatiť predom prevodom na účet. Údaje k platbe vám prídu po odoslaní objednávky.
  • Platba na dobierku pri prevzatí tovaru: V prípade, že si vyberiete platbu na dobierku, zaplatíte až pri prebratí tovaru. Akceptujeme len platbu v hotovosti.

Nie, možnosť kúpy tovaru na splátky neposkytujeme.

Platba kartou u nás nie je možná. Za tovar môžete zaplatiť buď predom prevodom na účet, alebo v hotovosti pri prebratí tovaru.

Objednávky

Stav svojej objednávky môžete zistiť priamo na našom zákazníckom servise:

Pred kontaktovaním zákazníckeho servisu si pripravte číslo objednávky.

Objednávku môžete upraviť alebo stornovať do chvíle, kým nebola zadaná do výroby, prípadne na nej neboli začaté prípravné práce. Ohľadom úpravy či zrušenia objednávky nás urýchlene kontaktujte na vyššie spomenutý e-mail alebo číslo a my vám poskytneme bližšie informácie o ďalšom postupe.

Pred expedovaním tovaru vás budeme kontaktovať minimálne 48 hodín vopred a oznámime vám deň a čas doručenia. Berte prosím na vedomie, že oznámený čas doručenia je orientačný a môže sa zmeniť kvôli nepredpokladaným udalostiam, napríklad zlej dopravnej situácii, počasiu a podobne.

Reklamácie

Podľa platnej legislatívy sa na naše sedacie súpravy vzťahuje 24 mesačná záručná doba, ktorá začína plynúť dňom dodania sedačky. V prípade reklamácie si, prosíme, preštudujte náš reklamačný poriadok.

V prípade, že by sa na dodanom tovare vyskytla chyba, kontaktujte nás buď e-mailom na info@nabytok4you.sk alebo telefonicky na čísle +421 948 575 969 alebo +421 940 919 414.

O sedačkách

Samozrejme, každú sedačku si môžete nakonfigurovať podľa svojich predstáv. Vybrať si môžete z viac ako 150 druhov poťahových látok a farieb.

Konkrétny typ poťahovej látky si vyberiete v našom jednoduchom konfigurátore sedacích súprav. Odporúčame vám však najprv si prezrieť stránku O materiáloch, kde nájdete bližšiu špecifikáciu jednotlivých poťahových látok.

Sedačky na mieru nevyrábame. Rozmery sedačiek sú pevne dané a nie je možné ich meniť.

Máte ďalšie otázky?

×